Често поставувани прашања

Како да знам дека успешно сум купил/?

По успешната трансакција автоматски веднаш се испраќа потврда на Вашиот e-mail. По купувањето ќе бидете пренасочени на екран каде ви пишува дека трансакцијата е успешна, ако истата била процесирана успешно.

Потврдата за нарачката се наоѓа на Вашиот профил во делот нарачки. Исто така ќе добиете e-mail известување со информациите за нарачката која стеја купиле, но бидејќи маилот може да стигне во СПАМ фолдерот посигурниот начин е Вашиот профил.

Што е Профил и како да дојдам до него?

Профилот е профил во кој имате евиденција за вашите нарачки.

По успешно логирање на страницата (внесување на Вашето корисничко име и лозинка) влегувате во Вашиот профил.

Ги внесов сите податоци за купување и ништо не се случи, дали ќе ми биде наплатено од мојата платежна картичка?

Доколку Вашата трансакција не била успешна и нема да ви биде наплатено ништо. Доколку сте сигурни дека трансакцијата била успешна, а потврдата за нарачката не може да ја најдете ве молиме контактирајте не на remipandoo@gmail.com.

 

Со кои картички можам да купувам?

Можете да купувате со било која картичка од било која банка, Visa, MasterCard, Discover, American Express и JCB.

Со МАЕСТРО картичка издадена од домашна банка ќе можете да купувате во зависност од тоа дали банката ја одобрила нејзината Маестро Картичка. Поради отсуството на CVC//CVV безбедносниот код кој се наоѓа на задната страна на картичката, не сите домашни банки ги имаат одобрено.

Пробувам да купам нарачка, но ми се појавува порака Плаќањето не е успешнo, што понатаму?

Проверете дали картичката со која го вршите купувањето е важечка платежна картичка.

Проверете дали имате доволно средства на платежната картичка, со цел купувањето да може да се изврши.

Проверете дали сте ги пополниле сите празни полиња при пополнување на податоците за плаќање.

Доколку се наведено сте провериле и понатаму не можете да ја купите посакуваната понуда, проблемот е веројатно од техничка природа од страна на Stripe , па затоа ве замолуваме да не известите на remipandoo@gmail.com.со цел да го решиме проблемот.

 

Како да знам кои се условите за одреденa понуда?

Во самата понуда во делот “Опис” кој се наоѓа во понудата се наведени сите услови за понудата. Ве молиме внимателно прочитајте ги условите пред купување на понудата за да се информирате.

 

Кои податоци за мојата платежна картичка треба да ги дадам?

Потребно е да ги пополните сите празни полиња во прозорецот за плаќање: бројот на картичката (притоа не оставајќи празни места меѓу цифрите), датумот до кога е важечка, контролниот број (CVC/CVV кодот од задната страна на картичката составен од три цифри), име на имателот на платежната картичка и типот на платежната картичка, доколку побара системот.

 

Кога пробувам да се логирам или да купам купон страницата постојано ме враќа на насловната страница?

Ве молиме да кликнете Ctrl+F5 како би го ресетирале својот Интернет пребарувач и со тоа би ги избришале можните потпрограми кои Ви го оневозможуваат логирањето или купувањето и потоа обидете се повторно. Доколку и понатаму имате проблем обидете се со рестартирање на Вашиот персонален компјутер. Доколку ниту тоа не Ви помогне, известете не на remipandoo@gmail.com.